Bryggumsgatan rapporterar

 
Sov över här hos mamma, då jag inte alls kände för att packa ner allt jag hade med mig hit och gå hem mitt i natten. Jag la mig i mitt gamla rum, aka Samuels rum. Efter två timmar var jag dock TVUNGEN att byta säng för att den var, seriöst, för mjuk. Båda mina småsyskon i detta hus sover i en vanlig säng, men med finurligheten att de har placerat en madrass uppe på den redan mjuka sängen. Man tror det ska bli awesome, men jag anser att det är to much of the good stuff. Så därefter la jag mig i mammas säng. NÖJD.
 
 
Nu sitter jag istället och kollar ut på min mammas sönderpimpade altan. Jag är som sagt kanin+BLOMvakt. Det finns blommor att vattna med andra ord, och inte bara några få, utan en hel del. Anar att just min mamma kommer bli crazy flower lady om x-antal år. Kanske till och med värre än crazy flower lady vid sikhall. Im telling you, jag vet inte vilken färg huset har. Allt man ser är blommor. Jag trodde man byggde trappor för att förenkla proceduren att ta sig upp samt ner för altanen. De bygger trappor för att ställa blommor på. Vi får se hur mammas blomlöööve utvecklar sig. Har redan förberett en intervention banderoll.
 
 
Vad ska jag göra nu då? Vet inte..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0