Det här med att plugga...

 
Och så var den dagen man får antagningsbeskedet här. Jo jag visste ju vad som väntade, på grund utav min sena anmälan, att jag ej skull få ett klart besked om jag kommit in OSV. Bredvid HV står "skall vidare behandlas". Tänker inte jättemycket på dig. Lite whatevvah attityd. Under är dock uppsala där jag är antagen. Fan.
 
 
När jag också senare loggar in på allas favorit kringliggande sociala medier: facebook, så är den BOMBAT med statusar om människor som ska hit, dit, upp, ner då de ska plugga det och det här. Jag blev pist off. Varför är aningen oklart. Jag antar att jag bara inte ville se andra människor hitta på saker. Det känns alltid som att jag missar något. Även fast jag gått runt med en bra känsla i magen enda sedan mitt beslut om högskolan väst, så känns det som att det inte är så man BORDE göra. Jag hatar det här. Jag hatar det här. JAG HATAR DET HÄR.
 
 
Jag pallar inte framtiden, helt enkelt. Kalla mig velig. Säg att jag har beslutsångest. Jag kan inte förstå hur människor bara kan bestämma sig. 5½ år. förstår ni? Jag skakar av bara tanken, för den känns ORIMLIG.
 
 
Jag vill inte ta tag i mitt liv
 
 
Låt mig vara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0