Jaba-Daba-Do

 
Sitter nu iklädd ett casual morgonrufs på huvudet och kollar på OS. Så jävla nöjd är jag. Jag gillar inte sport, men jag gillar att mysa med olympiska spelen. Plus att jag sitter och väntar på regnkaoset som aldrig kommer???? Jag vill att det ska blåsa orkan, regna monsun, blixtra utibarefaan, och, varför inte slänga in en liten bekväm jordbävning? NÄR KOMMER KAOSET?
 
 
Igår spenderades i en lägenhet i karlstorp med goda hv-vänner. Det är liksom sådana stunder som man inser att det inte är så farligt att flytta till nya ställen, byta umgänge totalt. Man kan hitta bra människor överallt. Jag vet, cheeeeseeyy, lite spy, lite urin, men det hjälper faktiskt mitt stundvis, halvt stressade sinne om uppsalaflytten. Man hittar alltid nya vänner.
 
 
Men appropå att jag spenderade tid med dessa, så missade jag ju OS-invigningen. Så kan vi ju inte ha det. Så på dirren när jag vaknade, så började jag kolla. Man måste ju se den. Utvärdering: Det va ballt. Den engelska drottningen är ju för jävla cool. Dansnummret till Emeli Sande var nog det bästa.
 
 
Funderar på att springa till jätten. COLAN ÄR JU SLUT.
 
 
Ikväll ska jag träffa Lovisa (!!!!!!!!!!) som är i Sverige en snabbis. 
 
 
Just nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på simningen. Tittade på en serie på svtplay förut. Outland. Hade potential, absolut. Var kul, osv. Så kom slutet, och jag vet inte om jag pallar med en sådan IDIOT till huvudkaraktär. Seriöst.
 
 
En fulländad uppdatering har ni nu fått Varse-fucking-god
 
 
hejdå bloggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0