Rastlös

 
Har spenderat dagen @ mammas resident. Har snott hennes mat, som jag rört ihop till halvambitiösa rätter som får godkänt i betyg. Jag har också spelat sims i kanske fem timmar? Missade tre program jag ville se på kunskapskanalen, men jag får la ta det. Fick reda på nomineringsresultatet i bb uk. Jag är nöjd. Kanien är matat. Blommorna är vattnade. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Hemma i lägenheten fanns det alltid något att göra, men här är det ju liksom redan rent. Vad ska jag hitta på??? Funderar på att hoppa ner i barnpoolen med x antal öl. Kanske bli ensamt och sorgligt full medans grannskapet tittar på? Kan inte säga annat än att det låter VÄLDIGT lockande.
 
 
Trodde aldrig någonsin att jag skulle bli rastlös, men det omöjliga HAR HÄNT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0