Snodd ifrån miss Matilda

 

Vilken händelse i ditt liv har stärkt dig mest som person?
Alla de upplevelser som gett mig insikten om att livet tar slut och att livet är menat till att leva.

Vad har varit ditt livs största äventyr, hittills?
Att växa upp

 

Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv?

Att jag är rädd för obehag. Att jag inte har pli på mig själv. Det blir lättare EFTER obehaget. Ta dig bara igenom det.

 

När känner du dig sexig?
När jag är packad

 

Av vilka anledningar gråter du oftast?
Jag gråter till allt, ibland

 

Vad skrattar du åt? 
Så jävla dum fråga. Saker som ÄR ROLIGT.

 

Tror du på något?
Jag tror på evolutionen. Jag tror på kemiska, fysiska och biologiska processer. Jag tror på att människans är för dum för att kunna förstå allt.

 

I vilka situationer är du riktigt rädd?
I mörker + ensamhet

 

Vilken låt skulle vara soundtrack till ditt liv?
Gorillaz – Melancholy hill

 

Om du bara fick äta och dricka (vatten räknas inte) 5 saker för resten av ditt liv, vilka saker skulle du välja då?
Dillchips, coca-cola, potatismos, köttbullar, brunsås

 

Om du fick en övernaturlig kraft eller kunskap, vad skulle du välja då?
ÅH något ballt. Men typ något som gör att jag kan göra allt man vill. I want it all, osv

 

Om du var en maträtt, en färg och ett klädesplagg, vad skulle du vara då?
Maträtt: Dillkött. Färg: Gul. Klädesplagg: Svarta stuprör

 

Om du skulle vara föreläsare, vad skulle du föreläsa om då?
Jämställdhet

 

Om du fick välja helt fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt rum?
Hela världen

 

Om du var kändis på turné, vilka saker skulle du vilja att det fanns i din loge?
Musik och mat.

 

Om du fick äta middag med vem du ville i hela världen, vem skulle du välja då?
Ellen Degeneres

 

Om du fick åka tillbaka i tiden, till när skulle du åka då? Motivera.
Andra världskriget (OCH ÖVERLEVA, TACK)

 

Komponera en sallad med sju ingredienser:
CousCous (jag orkar inte googla stavningen………) räkor, paprika, sallad, rödlök, rhode island sås, gurka.

 

Nämn sju saker som utgör en fantastisk sommardag:
Sol, vind, vatten, cola, glädje, cool peeps, bra musik

 

Vilka är dina sju favoritplagg?
Mina svarta jeans, min jeansjacka, mitt gråa linne, min randiga(på längden) skjorta, min lila tisha och mina svarta shorts.

 

Om du fick sju tusen att spendera i en och samma butik, vilken butik skulle du spendera dem i?
Acne

 

Om jag säger sju, vad tänker du på då?
Sjumilaskogen

 

Vad gör du helst dagar då du är sju-k?
tycker så jävla synd om mig själv. Tittar tv, tröstäter.

 

Viken egenskap föraktar du mest hos andra?
Snålhet, att vara FÖR tävlingsinriktad, trångsynthet, oacceptans

 

Vad tycker du att vi människor skulle behöva mer av?
Förståelse

 

Favorittid på dygnet?
10.00

 

Hur vill du leva som gubbe?
Nöjd

 

Ditt drömscenario just precis nu?
Att jag får en lägenhet i Uppsala, att jag får världens pepp till att plugga 5½ år och att jag vinner på lotto

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0