Nu kör vi


Till livet i sig är det ett oftast ett bra tecken när bloggen inte fylls utav inlägg. Det brukar innebära att man har ett annat liv så busy, att man inte hinner uppdatera cyber space. De senaste dagarna har spenderats med mig och sims 3, med mig och familj samt med mig och vänner. Jag har verkligen bra människor runt omkring mig. De är BRA.


Man märker dock att man har sommarlov. Man spenderar liiiite mer pengar än normalt (vilket jag måste få kontroll över, för några otroliga mängder guld erhåller jag ej) Idag köpte jag, till exempel, sju filmer. Häromdagen köpte jag två. Totalt nio nyinförskaffade filmer. Känns dock värt det. alla var på rea, och alla är bra filmer (har jag hört..). Köpte även 6 liter läsk, så jag är la förberedd för sockersugets besök i ett dygn. Feww. 


En annan sak jag vill påpeka är att jag mår bra, TROTS att mitt kära big brither Sverige har slutat. Vet ni varför?? Big brother UK har precis börjat. Asså. Asså. Jag var precis tvungen att pausa programmet för att jag inte kunde hantera min glädje. Det är ju så fantastiskt. Jag har redan en favorit. Det har redan skapats drama. Plus att britter är såååååå mycket roligare och inte lika slampiga (slampig i den mening att de inte ligger med allt och alla. Alltså, INTE klädmässigt. The more skin you show, the better. typ. Underbart. WT for the fucking win). Längtar redan tills ikväll. JAG VILL SE NÄSTA AVSNITT NU.


Har även köpt ett nytt sims 3 spel. (PÅ REA ÄVEN DEN!!) "Ambitions" aka "Drömjobb". Är så jävla peppad. Ska ta mig ett glas cola, och njuta.


Plus att det regnar. Jag älskar den här dagen??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0