Trötter


Gårkvällen. Ja, gårkvällen. Hysteriskt. Är väldigt glad över att jag var trevligt berusad och slapp se allt som egentligen hände runt omkring mig. Det var liksom inte riktigt förren jag kom hem som jag insåg hur hysteriskt det faktiskt var. Jag hade dock skitkul. Verkligen skitkul. Mina öron är messed up, och har kanske pajjat dem 4 the rest of ma lajf. Vi får se. Det va aningen för högt ljud, men att få dansa okontrollerat till lite bas var truly uppskattat. Har inte heller sovit någonting. Alltså noll timmar. Var så jävla hyper att det liksom inte riktigt gick. Jag känner att jag vänjer mig lite med hur hultsfred kommer vara, alltså ingen-sömn delen. ÄR PEPPAD. Fast är mer utav en inre pepp just nu. Jag är för trött för någonting. faller isär typ..


Nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0