AAAALLLLLLLLTTSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!


Jag är så jävla förbannad. Jag är förbannad på Sipan och Marcel. Även lite på Jimmy, på Hanna R och Joe. Sluta attackera varandra. Sluta starta bråk om allt. Sluta HUGG HUGG HUGG. Så jävla attention whores!!!! och alla människor har snärjt in sig så sjuuuukt in i sig själva. Så fort någon säger något negativt om något, så har de attackerat och tydligen (???) så är man falsk om man inte säger ALLT man tänker (???) De är ju dumma i huvudet.


Så jävla elaka är dem, och nu blev precis Amandus attackerad för sin sexualitet och hur modig han är. Jag PALLAR INTE MER. DET ÄR INTE KUL ATT KOLLA PÅ. Jag bli liksom uppjagad. Jag vill skälla ut dem. Jag vill sätta dem så jävla hårt på plats. ÅH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0