Dagens hiss


en sådan här dag då mitt optimistiska jag liksom gått och gömt sig, så behöver jag göra mitt första inlägg innehållande: DAGENS HISS


Först vill jag tilldela tillverkarna utav "POWER COW" en applod för inte bara ett ytterst amazing namn, utan också för att jag tycker den smakar lite barndom. Willys levererar då endast dem är de som serverar denna fantastiska jordgubb-milkshake-dryck




Nästa hiss går till att jag idag köpte färgglada fjädrar till de påskris som skall tas fram inom de kommande veckorna. De blev utav färgerna gul, vit och lila. Jag went a little bit wild också när jag även köpte gröna små ägg som även dem skall hängas upp. Fint skareva.


Sedan tänkte jag även dela med mig utav vad som bokstavligt talat blir dagens hiss. Ingen mindre en hissen i Lissabon tilldelas denna. Grattis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0