En lista, igen

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

”Vafaan, är det redan tisdag???” Sedan kom jag på att jag ställt klockan för att skicka lillbroshan till skolishh. Det var skönt när jag sedan gled ner i sängen igen. Mhm. 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?


- Pappa ringde precis. Hannes skulle varit hemma vid ett. Han är inte här.

Vilket humör är du på?

- Känner mig torr och skrynklig efter ett ovärt bad i badkaret.

Vad har du på dig just nu?

- Blåa cheap Monday jeans, hm tröja för 49.50 härliga kr. 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Åt precis ägg. Jag är sätisfaid

Hur mycket var din senaste lön på?


- hela 350kr för min krönika. Snap!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- WASA KNÄCKEBRÖD. Asså ni vet sådana där lunchgrejer.med french herbs. Seriöst. SÅ GOTT.

Vilken var den första hemsidan du gick in på idag?

- http://bigbrother.se

Vad ska du göra ikväll?

- Chillidilla på restaurang tror jag med familjen. Sedan bb, såklart. 

Vilken låt lyssnar du på nu?

- Calling med alesso och ingrosso

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Åt pizza

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- nej. Har en äckeldag.

När fotade du något senast, och vad?

- har faktiskt ingen aning. Ett bra jävla tag sedan

Om du fick önska dig något nu, vad skulle det var?

- Världsfred………… eller att allt onyttigt blev nyttigt och vice versa

Vem saknar du mest just nu?

- Alla som befinner sig utanför fyrstad. Men nog mest Luuluu carter

Vad låt lyssnar du på nu?

- Fanny – come to me

Vad vill du ha nu i din hand?

- Fem mille

Vad ska du göra nu när du är klar med frågorna?

Sova i solen!! Hihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0