FuldansarN


Jag har en väldigt underbar morgonrutin. Den innefattar att jag sover tills jag känner mig nöjd, och sedan kopplar jag in datorn i högtalarna och kör fuldans. Detta gör jag fram tills då jag blir för trött/för varm för att det ska vara kul längre. Detta sätter mig i alla fall i ett underbart mood. Detta är något som min framtida partner liksom bara får acceptera med mig. Jag mår som bäst när jag, i underkläder, springer runt i lägenheten och tror jag är något. Tror inte mina grannar alltid uppskattar, men detta får de fan ta. Jag klagar inte på dem såatteeeh.


Nu inleds glädjerushen. Tror jag inleder med lite foster the people. En remix av pumped up kicks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0