Helgen är slut


Jag veeeeeeeet. Sämst uppdatering det senaste, och ni vill såklart ha en förklaring. Förklaringen känns dock alldeless för långdragen för att jag ska palla dra den här, så vi låtsas istället som att ingenting hänt..


HEEEJ BLOGGEEEEEEN


Tobilicious in da haaaose. Igår va det feeeeest och vi drog till lippan, såklart. Jag som är VIP kom in trots att jag inte är tjugo. Ibland är det awesoem att vara jag ;D :P  hihihihihihi. Har dock varit såååå baakis idag :P :P jag mår som jag förtjänar antar jag xD :P. Så idag har jag typ inte gjort någonting. Har bara chillat och så :P FETT VÄRT. Nu ska jag kolla big brother :D, jag hoppas sipan åker ikväll, pallar inte med honom :( SÅ ELAK TYP ALLTID :'(


Ha det braa bäbizzaaar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0