Nöjd


Ni vet när man drömmer sådana där drömmar som man inte vakna upp ifrån? sådana där som är så ohyggligt bekväma att man, den stunden man vaknar, skulle kunna byta ut sitt liv mot drömlivet. Så var det i natt. Jag gick och la mig vid halv åtta. Vaknar upp vid tio. Somnar igen vid 00.30 kanske, och vaknar 12.00. Under båda dessa sovpassen var jag väldigt nöjd. Nu känner jag mig väldigt nöjd.


FÖRRESTEN. gick till jätten för att handla lite mat. Mötte på en tant som stekte kyckling och lät en smaka. Fasiken va gott det va, och hon var SÅ TREVLIG. ska alltid handla vid tolv-tiden. Då kryllar affären av pensionärer. Jag har hittat mitt slags häng.


Sen idag ska jag till farmor. Ännu mera mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0