This is heavy sleepless times


Ligger just nu i sängen. Spotify är igång. Omringad av ett berg av kuddar. Andas i takt till musiken. Blundar. Jag försöker hitta något slags lugn? Kan inte slappna av. Allt är ogreppbart och jag KAN INTE ta några beslut. Känns som att ingenting fungerar som det borde. Varför är det såpass mycket svårare för mig? Varför kan alla andra bara acceptera? asså, JAG FÖRSTÅR INTE. Jag vill ha alla dörrar öppna, at all time, vilket inte går. Det är omöjligt, och jag brukar säga det i skämt, för det är ju totalt orimligt, men fan vad jag tycker det är jobbigt.


Men just nu ska jag bara sitta här. Andas in och ut. Ska gå till sängs, och bara tänka på nuet. Just nu ska jag bara gå och lägga mig. Just nu finns bara min lilla lägenhet i ingenstans. Just nu finns det inga beslut att ta.


Andas ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0