Uppdatering


Känner inte att jag kan ge er vad ni vill ha för stunden, dvs massa, massa inlägg om bara mig och mitt otroliga liv. Jag är för stunden halvbakis. Ni vet, man känner fortfarande av smaken av gårdagens vin och huvudet känns tungt på axlarna. Jag borde också plugga idag, men jag tror jag gör det lite senare. För övrigt så funderar jag nu starkt på att bli lärare in da future. Dilemma finns kring vad mitt ingångsämne bör vara. Jag funderade på engelska, men det vill ju alla ha. Nu funderar jag på biologi. Känns som ett klokare val. Det är mer efterfrågat, osv. sedan så har jag geografi som andra ämne. Tåls att tänka på. Nu ska jag kolla lite greys och äta potatisgratäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0