Utvärdering: Big brother, DEL 3


CAMILLA
Jag tycker om Camilla. Hon är snäll, smart och skapar inte onödiga bråk. Visserligen kan jag tycka att hon är aningen intetsägande. Jag har inga starka känslor för, eller emot henne. Jag känner mig som schweiz. Neutral. Är det bra eller dåligt?


KIJA


Väldigt vacker, och det är hon fullkomligt medveten om. Hon är den som alltid ska slänga av sig kläderna. De ska liksom alltid av. Det jobbiga är att reaktionerna blir sådär. Pinsamt tyst. Sedan är hon ganska gnällig om regler hit och dit. Tror hon åker på söndag. Jag blir inte jätteledsen.


JIMMY


Killen som tidigare varit med i Bacheorette (orkar inte googla stavningen.....) sverige. Han förlora. I hans intro-video till bb sa han att han skulle vara bossen. Han kommer in och är världens mes. Jag märkte inte av honom första veckan. Sedan kom buset då han beställde in 200 ägg, och typ inget annat. Då växte han i mina ögon. Visserligen är det kopierat ifrån BBUK förra året. Seen that already.


HANNA J


Hon är snäll och omtänksam. Hon städar JÄMT. Hon ska alltid gå runt naken?vill inte säga något illa om henne, för jag tycker om henne, men hon är ju ganska tråkig. Hon startar inget kul, osv.


RODNEY


Orkar inte gnälla över att han kom in igen. Jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0