Helvetet


åhh, asså shit. Stressmode is ON. Så jävla mycket på en gång nu, vet inte riktigt hur jag ska fokusera??! Fan va intensivt allt kommer vara nu fram tills fredag. Vill gråta lite, sover dåligt och typ svettas hela tiden för att jag bara är nervös??? Typ sämst. Vore ju evolutionärt gynnsamt om man var cool i stressade situationer, KAN MAN JU TYCKA. Låt mig beskriva min situation.


Jag glömde anmäla mig till omtentan............. Så nu måste jag plugga like hell till fredag, för att kanske inte få göra den. Måste vara där astidigt för att skriva upp mig på en lista, så att jag är först med att få plats till tentan, om någon inte skulle vara där. Hamnar jag för långt ner på listan, så kanske jag inte får göra den. Då kommer jag få göra den i oktober........... Så när ska jag liksom vara där??? 05.00?????? JAG PALLAR INTE MED


Jag är ju som sagt också mannen som aldrig kan bestämma sig. Ifrågasätter om jag vill till Uppsala. Jag kanske vill stanna?? Jag trivs ju faktiskt på hv, och det må finnas många fördelar med uppsala, men jag kan dra dit senare! Det finns tid! Då kommer i alla fall problemet med att jag MÅSTE bestämma mig nu, för jag MÅSTE säga upp lägenheten SENAST på torsdag. Därför måste jag snacka med en studievägledare, och kolla om jag kan komma in sent på lärarprogrammet. Jag fick dock inte tag på någon idag, och de svarar inte på mina mejl (!!!!!) JAG PALLAR INTE MED


Vill gråta bara jag läser igenom det här. Längtar så jävla mycket till fredag, eftermiddag. What's done, is done vid det läget. Nu ska jag plugga om minnet. Bajs på världen idag.


Kommentarer
Postat av: brobban

Been there, done that. Fick dock göra tentan. Tror du ska vara på Studentcentrum (andra våningen) ca 45 min innan tentan börjar. För er dödliga (med många klasskamrater) är chansen hyfsad att du får göra den ändå. Håller tummarna!

2012-05-29 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0