Kristihimmelsfärd eller något i den stilen


TJOHOOLAHOPP


Sitter och kollar ishockey??! Hörde att de låg under, men nu sedan jag börjat kolla så är det lika. Tror det är min förtjänst. Lätt. Tänker att jag gör sverige en tjänst och fortsätter kolla. Jag är dock så nervös att jag pissar på mig. Jag gillar inte tävlingar. uuurrrkkhhee


Vad har jag gjort idag? Försökte vända tillbaka dygnet. somnade 04.30 imorse. Det funkar ju inte. Det är ej hållbart. Ställde klockan på 08.30. duschade i trettio härliga minuter. Sticker till högskolan, skriver hemtenta with ma partner. Gick as smooth. Kändes skönt, men vad gör jag när jag kommer hem?


somnar...


Blir så trött på mig själv....


Är också SKITNERVÖS inför imorn. säsongsfinal av greys. vet inte om jag pallar. tydligen ska någon betydande roll dö. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Kolla förövrigt också på 2 broke girls. så awesome bra?? Vann tydligen ett pris som bästa nya serie på people choice awards. Slog liksom new girl. Should thell yall somethinn. Nu ska jag kolla lite bb också. hehe. tv-junky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0