Raconte-Moi Une historie


så slog kloockan precis över till 00.00, och det är officiellt tisdag. Denna tisdag skall jag ha läst klart en pocketbok (jag har kommit halvvägs) och tagga en heldag föreläsningar. Spännande tänker ni, hur skall han lösa detta? Vet inte, för se lite när jag slutat skriva detta inlägg.


Hur har denne helg varit då i tobias fredrikssons liv? Så sjukt underlig. Bumpy ride som han där jobbingen sjunger i någon låt featuring kissekatten "något" Scherzinger. Livet är en rollercoaster, eller varför inte fylld utav berg och dalar? Inget blir som det en gång var. Hur många klicher vill ni ha? Tänker inte gå in på något specialllle men jag fruktar torsdag, hoppas att rock bottom is nådd, och att det kommer kännas bättre i hjärtat framöver.
Nu tänker jag dela med mig utav en låt som jag pumpad sönder i min mp3 det senaste. Den är ohyggligt fin, förskönar livet och jag hoppas den spelas i sommar. Puss och hej, timotej


M83 – Raconte-Moi Une Histoire
M83 – Raconte-Moi Une Histoire
M83 – Raconte-Moi Une Histoire
M83 – Raconte-Moi Une Histoire
M83 – Raconte-Moi Une Histoire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0