The drama queen is back


heeeeey


nog att jag var stressad igår, men jag fick till några väldigt bra pluggtimmar också, och får jag inte göra tentan på fredag, så löser det sig det med. Livet går vidare. Visst blir det jobbigare, men ba suck it up. Sedan så har jag tid med studievägledare idag, så jag känner mig lite lugnare kring det med. Nu ska jag plugga, för i eftermiddag ska jag ha parkhäng med grillning och kubb. så det så.


Vill dock också påpeka att jag har ett blåmärke inne i armen???? gör SKIT ONT. som att det är inne i bicepsen?? Visste inte att man kunde skada något oexisterande? Spännande


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt med blåmärken :/

2012-05-30 @ 09:26:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0