I brist på att komma på något att skriva om. Lättare om man faktiskt får frågor

 

Vad har du på dig?

 

Som instagram avslöjat. Raggisar+långkalsonger, sedan även en tjockar tröja. Fashion.

 

Hur mår du?

 

Är in PAIN. Träningsvärk of DOOM. Trött, rastlös och förvirrad. Idag var första gången jag på riktigt ifrågasätt mitt yrkesval. Varför blir jag inte mellanstadielärare typ? Varför vill jag inte forska inom typ vulkanism?? HAR JAG GJORT RÄTT VAL??? Sedan är jag också sockersugen. Skräll. Lite ensam också?

 

Vad önskar du just nu?

 

Att alla barn får mat i magen. Att Obama vinner amerikanska valet. Att allt som är gott blir nyttigt. Att jag klarar tentan jag precis haft. Att jag får lite mer pengar i plånboken. Att jag och Linn fixar biljetter till Lana del Rey i April. Att Julen blir magisk OSV

 

Vad har du ätit idag?

 

Tre mackor med skinka. Ett stort glas mjölk.

 

Vad ska du göra imorrn?

 

Ingen som helst aning.

 

Och på torsdag?

 

Ha en föreläsning om vulkaner och jordbävningar (!!!)!1!!!!!!) Sedan vet jag inte. Jag har ju typ ingenting planerat i mitt liv. Varför har jag börjat bli stressad över det? På onsdag kanske vi ska ha våffelfrukost innan föreläsning i alla fall. Mysigt.

 

Vem saknar du?

 

Får jag säga familjen?? Vill komma hem på ett släktkalas så jag bara hinner se dem snabbt i alla fall. Sedan alla andra som inte befinner sig där jag är. ÅHH.

 

Senaste köp?

 

En grå mössa på hm. Sedan också: Fläsk, köttfärs, purjolök, champinjoner, tomatpure, cola, grädde, dillchips, skinka osv..

 

Vad skrattade du senast åt?

 

NEW GIRL. ”Did you just slap my boob??” Fulflina länge åt den scenen. Se det.

 

Vad grät du senast åt?

 

Åhh, kommer inte ihåg. Va nog lite innan tentan, i tisdags. Var lite för speedad på kaffe och stressad. (Måste tillägga att jag precis grinade till Inception. Den är felfri. Helt jävla OTROLIG. Världens bästa film, etc)

 

 

Vem sov du senast med?

 

LINN, när alla bittra fittor var här. Mysig stund tillsammans.

 

 

Vad läser du just nu?

 

Ingenting. Tentan är gjort, och nästa kurs har inte börjat, och boken vi ska ha går inte att få tag på. Så INGET.

 

Senast sedda film?

 

Igår såg jag på två filmer: Weathering heights och dark shadows. Båda väldigt dåliga.

 

Vilken svordom använder du mest?

 

Beror på situationen. Skulle nog säga att det står mellan FAN och FITTA. Gillar styrkan i F:et.Den är go att dryga ut på. Tex: Ffffffffffffffffffffffffffffffaaaaaaaan, Ffffffffffffffffffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiitta

 

Vem var den senaste som ringde dig?

 

Johanna Geografff

 

Senast 3 inkomna sms?

 

Haha, alla tre är ifrån samma person, Christine som försöker få mig till Spermlands. Av respektskäl väljer jag att ej publicera dem här, men de var roliga.

 

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

 

Till Christine: ”God dag god dag, hur va kvällen igår? Blev den något att ha?” Väldigt okul sms, men med tanke på smsbomben från kvällen innan så vart jag nyfiken, och då kan man ju inte vara annat att skriva sterilt, när det är en allt för vardaglig fråga man vill ha svar på.

 

Vilken är din favoritfrukt?

 

HMMM, vet inte? Saftiga frukter. Typ persika, vindruvor? VET INTE

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

 

Ehh…… Inga. Är för ful för att kunna jämföras med någon. Jo, farmor sa ”Han i ute i naturen”, ja ba, tack farmor. Snällt.

 

Vad är du rädd för?

 

Jag har den senaste tiden varit rädd för att att hinna dö innan jag känner mig nöjd med livet. Att jag ska bli jättesjuk, eller var med i en olycka och inte återhämta mig. Bli en potatis, alternativt dö, alternativt få en diagnos som säger att jag ska dö snart. Okul tanke. Eller att jag kommer bli sorgligt gammal utan en partner. Att jag skiljer mig och mina framtida barn hamnar i kläm.

 

Blir du lätt svartsjuk?

 

Alltså, nej? Ja? Vet inte, kan la bli sur på människor som ska gå runt och hålla hand ibland (jävla fittor) eller människor som bara ska stå och kolla varandra in i ögonen för att de älskar varandra SÅ HIMLA MYCKET. Det värsta med det är att jag inte vet om jag kommer bli likadan. Alltså. ÅH. Då är väl detta en känsla beskriven som svartsjuka….

 

Din favoritkaraktär ur en serie?

 

Är ju kär i Nick, New Girl. Börjat älska Christina Yang i Greys. Gloria i Modern family

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

 

Skriver aldrig där längre? Tror nästan det var Lovisafisa. Fan, nu började jag sakna henne jättemycket. ÅH KOM TILL UPPSALA OCH LÄMNA OSLO

 

Vilket språk hade du velat lära dig?

 

ALLA. Top fem: Spanka, Arabiska, Kinesiska, Japanska, Ryska

 

Vad för sorts killar/tjejer faller du för?

 

De ska väl vara GODA och SNÄLLA. Sedan ROLIGA, och inte för hetsiga. Påhittiga, gott självförtroende.

 

Vart vill du åka just nu?

 

Jag vill åka dit det är billigast, på en weekend, och bara uppleva litegranna. BUDAPEST, Berlin, Barcelona. Ta mig till B:ena känner jag spontant just nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0