Min stora kärlek

 
Avslutade för en liten stund sedan en lätt sms konversation med johannis, om ett väldigt viktigt ämne = Mat. Eller snarare fett. Dillchips, estrella. Jag ligger i sängen och väntar på att tiden ska passera bara några minuter till, så att det känns relativt okey att äta igen. Jag är mätt, men det stoppar en ju sällan. Åh. Vill äta kebabpizza a la THN. Chilli cheese på max. Hemmagjorda pommes. Jag vill ha MAT. MAT. MAT. Det är skönt att veta att det är någon där ute som också tänker på mat på samma sätt. Som om det vore livets stora kärlek. Man bara älskar, och man får så mycket tillbaka. Ibland några extra kilo, men det kan man ju ta, för kärleken är ju blind. 
 
 
Klockan 17.00 ska jag låta mig själv hitta på någott fett fett att laga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0