En blandad kompott som handlar om MIG.

 
livets helomvändningar. Man går från att ha inget att göra, till MASSOR att göra. Det är vad som skedde förra veckan. Fick störda raseriutbrott i onsdagskväll då en förjävligt dum uppgift skulle lämnas in. Den blev dock inlämnad, och allt gick bra, men vägen dit var kort och intensiv. Sedan har jag ju även varit sjuk. Jobbigt förkyld, men en hemmakur senare, och det är typ helt borta. Aningen läskigt. En liter juice, fem vitlöksklyftor, ingefära, citron. Blanda allt det och drick det. Smakar sådär, men hjälper SÅHÄÄÄÄÄR mycket. Har fyllt år! Blivit 21 år på denna jord nu, och jag inser att jag börjar forma en hypokondri, främst för att jag börjat bli LIVRÄDD för att dö, och tror jag har en massa sjukdomar hela tiden. Ex: cancer, aids, tumörer, hjäftfel, lungfel, leversjukdomar osv osv osv. Så får jag ångest för att mitt liv då ska ta slut, och jag har ju inte hunnit med någonting. GH i torsdags var okey, det var en popklubb man sett fram emot, men som jag hade för höga förhoppningar på. De spelade dock "Jag är en vampyr". Då vart jag nöjd. Ikväll ska jag och Josefina ha 43årskalas (21+22=coola kidzz), så igår förberedde vi med att baka chokladbollar och cheesecake. Blev asgott. Senare ikväll ska vi på våryran. Fezzt med lärare.
 
 
Det var nog allt jag hade att säga. Ikväll kommer jag bli packad, så kanske kommer det ut några fylleinstagramningar. Kanske festliga sms. MAN VET JU LIKSOM ALDRIG. Skicka sms till mig, och ni kanske får roliga svar tillbaka. omg, osv. (måste sluta säga omg...........................................)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0