Torsdag

Hur såg du ut för ett år sedan?

 

 

Vilken stil jag hade. Crazy.

 

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

åhhhhhhhhhhhhh

 

Har du någon fobi?
Känns som något jag sagt för många gånger, men hajar. Jag. Pallar. Inte. Med. Det kan fan inte bli obehagligare?

 

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Fläsk och potatismos, MMMMMMMMMMM

 

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
”Bra jobbat!” Jag (alltså, typ jag. Jag tipsade, och hejade på) och Yrla gjorde en 3D-karta av Dämba på Fårö. Blev ASSNYGG. Så, välförtjänt komplis.

 

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag i tisdags levererade en bra redovisning, när jag gjorde den 02.30 natten innan efter Lana del Rey (SOM VAR SÅ JÄVLA NICE)

 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Inget riktigt planerat mer en att Emma kommer! KULIGT.

 

Vilken är din pepplåt för tillfället?
Pepplåt måste vara lilla sällskapet med ”om vingarna bär”.Jag mår verkligen bra i lillsjälen av den??

 

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Ingenting. Haft ett tråkigt liv de senaste dagarna. Dött och degat i sängen med meningslöst tittande på serier.

 

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
SÅG LANA DEL REY(!!!!)

 

Vad oroar du dig för?
Vart ska jag börja??????

 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Förutom Lana (!!!!!!!) så såg jag September aka Petra Marklund innan konserten.Sa inget till Linn (hehehehehehehe)

 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
…………………………………………….

 

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

På riktigt, så har jag typ inga. Sedan iphonen och instagram så är det fett ointressant. Amen.

 

Har veckan varit bra än så länge?
Hade en skitmåndag fram tills vi kom till STHLM, och efter det har det sugit. Har varit PMSig, ätit som en val, och bara deppat över allt. Idag vart det bättre, så har high hopes 4 the future!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0