Nej men HEJ

 
Oj! Plötsligt produceras ett blogginlägg? Mest för att klockan är 08.13 just nu, och jag har varit vaken sedan sju. Varför? Idag är jag fadder och jag är typ jättenervös för att all planering ska gå vägen.. Men det kommer bli bra, I think. Min outfit till superman har börjat ta sin form. Är måttligt nöjd. Längtar till hela kalaset bara ÄR IGÅNG.
 
 
Sedan har jag ju hunnit sluta på ikea, komma fram till Uppsala, haft fadder-kickoff. Sedan så ska jag börja i en ny klass, Linn flyttar till Lund och jag ska vänja mig med att bo i korris 4 real. Allt går i 120km/h vilket jag faktiskt uppskattar. ALLT BLIR JU BRA OCH LÖSER SIG.
 
 
Nu ska jag duschhha. Kanske kolla på lite svtplay. Äta lite gröt. dricka lite kaffe, och sedan ge mig av till stan. Klockan sex ikväll smäller det. (OMG)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0