Ångestkille inför jul

 
Två dagar kvar tills jag åker hem, och är faktiskt jättestressad. Hela omställningen till att vara på hemmaplan, och jag får ångest över hur mycket man ska hinna vila, men samtidigt ha kul med familjen. Jag längtar ju såklart hem, men det känns som att kontrasterna mellan vardag och skolledigt är för stora för att omdirigeringen ska bli smooth. Är också lite stressad över skolan, generalgrejer och life i allmänhet, men ska försöka att bara lugna kroppen och se the big picture, som alltid är så suddig. Har idag fixat alla julklappar och de ligger nu ihopslagna i väskan, och det känns ju ändå bra. Det ska bli skönt att få lagad mat också när man kommer hem. Hem till en full kyl och frys. Det ska bli kul med jul, för det tycker jag ju om. Det ska bli kul med nyår. Det ska bli otroligt kul att komma hem också. Ahh, nog längtar jag hem till att fira jul i Trollhättan. Det kommer bli bra! Bara jag tagit mig dit så! På onsdag smälleR deT
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0