Dag två i thn

 
Så, nu vart jag hemma. Efter att jag tog beslutet om att dygna, skulle ju ändå upp så tidigt för att hinna med tåget, så ledde det till att jag första dagen var hemskt trött. Var också lite otrevlig, men efter en nap, så var jag ok mänsklig igen. Nu, dag två, vaknade jag 11.30 efter 14 timmars sömn. Nice as fuck. Gick ej upp ur soffah, utan tittade på phantom of the opera. Har ju inte sett den än? (Såg också chocago på tåget till gbg, tåget hade gratis wifi???? Filmen was so good, förutom Richard Gere. HATAR Richard Gere) Jag var måttligt road. Vissa bra låtar, men så plain historia. Vad har jag gjort mer idag? Spelat lite mario kart, ätit mat, ätit choklad. Kommer dö av fetma/diabetes innan jag hinner tillbaka till Uppsala. Alltså, så tråkigt inlägg för er att läsa?? Ja, men mitt liv är ju händelselöst just nu, vilket jag tycker är nice, konstigt nog. Nu ska jag kolla film! Tjaaaråh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0