Dragrace

 
Så var alla juldagar över, och trots att det varit väldigt mysigt och kul, så är jag också för första gången i mitt liv lite lättad att julen är slut. Ni vet ju att för mycket planering gör mig aningen stressad, och denna julen har varit lite för mycket utav det, helt enkelt. Vad fick jag? långkalsonger, strumpor, halsduk, ja ni vet, det racet, och sedan money. Money som jag hade i mitt förfogande i ish, två dagar, för att sedan köpa en padda air. Är så stört nervös, främst för att det är så jävla mycket pengar, men det fick bli så. Det fick fan ba bli så. Så nu väntar jag på att den ska komma på posten. Vill ha den nu osv. Så för att pass some time by ligger jag i sängen och kollar på Rupauls drag race. Dragqueens som tävlar i en slags mashup av top model, och project runway. Det är så kul?!?! Har snart sett hela säsong fem. Blown away. Ligger för övrigt fortfarande i sängen. Klockan är halv tre. Jättenöjd i just den här stunden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0