Måndagslugn.

 
Hade igår den mysigaste kvällen på väldigt länge. Vi bakade, vi såg fyrverkerier, vi lagade mat, vi spelade spel. Allt detta i otroligt trevligt sällskap. Låter så löjligt när man skriver att man umgicks med några utav de bästa människorna som finns, men det gjorde jag ju? Jag hade en lyckoklump i magen hela tiden och kände mig så oerhört glad att jag fick vara med dem och att de är så bra mot mig. Att känna sig uppskattad, omtyckt och viktig i andras ögon är något som gör att man påminns om varför man ska hålla sig optimistisk och glad även fast livet gnuggar skit i ansiktet. För man har det bra. Man är inte ensam. Man är bra. Man räcker till. Och trots att det ibland känns som att man vill byta ut allt det som gör dig till dig, för att man inte får det där som kroppen skriker efter att den vill ha, så måste man inse att det finns tid för att få det senare. Det finns mer tid än det jag vågar tänka på att jag kanske har.
 
 
Idag har jag dock haft något som jag vill kalla post-bra-dag humör, och skippat något föreläsning. Mina argument är: Hittade två nya låtar som liksom omfamnade min själ( FKA twigs – Water MeBanks – Warm Water ), hittade en serie om hur jorden kan gå under på olika sätt (OMG), Längtar hem till jul, och var liksom trött
 
 
Nu ska jag kolla avsnitt fem i serien, kanske kolla himym, eller typ börja om på heroes. Ska nog också äta något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0