Frukost, schoool och äckligt

 
Halv tio är livets mest optimala tid att vakna. För att: 1. Man har fått sova tillräckligt länge för att man ska palla dagen, 2. Man går upp tillräckligt tidigt för att det inte ska kännas som att man sovit bort dagen. TERIFF. Jag slöade dock en aning idag. Är lite förkyld så kände, det är OK. Har nu ätit min gröt, samt två knäckisar med falukorv. Knäckisar med 100% fullkorn OCH 16% fiber. Yes, jag äter 116% knäckisar, fits ma personality! Sähh. Moving on.
 
 
Ska idag börja jobba med min b-uppsats. Lite ser jag fram emot det, för det ska bli kul att få skriva, faktiskt. Jag ska också fundera över vad jag ska göra i GIS-projekt. DÖDA MIG. JAG HATAR GIS. Så. Skönt att få ut det. 
 
 
OCH, det som Sofias kompisar skrivit på fb. "Somliga lever livet, andra jobbar för drömmen". Då tänkte jag följande: 1. ..........................................................................................
2. VILKEN TUR ATT JAG HAR ER
 
 
Jag är klar. Over and out osv typhee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0