Halvsvimningen, svenska hollywoodfruar och ingen skola

 
Okey, instagram vet, men inte el bloggo. 15 min efter mitt förra inlägg så halvsvimmar jag, vilket innebär att jag ligger, med en känsla av att vara grovt alkoliserad, mitt bland alla skor i hallen. Jag satt framåtlutat och knöt skon, bestämmer mig för att snabbt ställa mig upp för att ta min halsduk, för att sedan falla mot marken. Ligger i kanske tio sek och sed nada, och sedan kryper jag in till mitt rum för att utvärdera varför det hände. Detta innebär att jag missade föreläsningen, men jag överlever.
 
 
Så vad har jag gjort idag istället? Typ inget. Kollat femte säsongen av Svenska Hollywoodfruar, lagat tacos...... ätit tacos..... Alltså mitt liv just nu? Skolan är helt stört lugn?? Jag är INTE ledsen över det.
 
 
Nu ska jag kolla på "så blev vi svenska hollywoodfruar". Jag vet, orkar inte med mig själv :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0