Icke-flyttning, school och new life

 
Idag har jag panikat lite, metalt. Mest för att jag idag fick ett erbjudande om korridorsrum i flogsta. Inflyttningsdag: 1:a April. Grattis! Men, jag vill ju inte flytta härifrån? Jag vill ju bo på levertinsgatan så långt det bara går? Jag vill ju inte flytta försen jag verkligen MÅSTE, och, vart det så lätt att få korridorsrum nu, så är det la det sedan med? Plus att det ser ut som att vi får bo här till iallafall slutet av maj. Så jag chillar ett tag med flytteriet. Som linn sa: Det löser sig. Och det gör det ju! Det är ju mitt motto. Life: Löser sig. Så kommer tacka nej/inte skicka ett ja. Känns bekvämt med det beslutet, faktiskt.
 
 
Nu har skolan förövrigt växlat upp en aning med GIS-projekt och B-uppsats. Känns lite skönt, men jag har glömt hur man pluggar. Oups!.................. Får la krysta fram något som ger mig g. Livin' on the edge. Gott exempel för mina framtida elever.
 
 
Idag började new life - the sequal. Ingen sylt i gröten(.............). Kommer vara så jävla WOW-SNYGG när vi möts (Men hemsk,hemskt olycklig......Älskar fett. Gärna fett och socker. Eller bara socker. Också nice.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0