Lat och film

 
Mitt liv är just nu i ett vakum, och jag VET hur mycket mitt framtida jag kommer gnälla över dåtida jag, som just nu är nutida jag, men va fan. Skolan @ the moment är så jävla slapp. De begär ingenting av oss, bara vår närvaro typ 2-3 gånger i veckan. Så långt under hanterbart, att jag känner mig som en postpubertal snorunge som vill revolta, BARA för att de ska ge mig liiiiite mer ansvar och känna att jag faktiskt pluggar och blir smartare. Borde jag stimulera mig i någon after-school activity? Ska kanske kolla upp det? Uppdrag imorgon.
 
 
Detta har ju dock gjort att jag kan ta igen alla de filmer jag "missat". Igår såg jag "Järnladyn", grinade NÄSTAN, men den var väldigt bra. Gillar dock inte ensamma, gamla människor. Jag får ångest över att bli gammal osv, men se den! Bra film osv. Började se "Moneyball" också. En film om baseboll. VAD TÄNKTE JAG? Jag såg bara 40 min. Brad Pitt börjar bli gammal? Började även kolla på "Arctic blast". AWESOME TITEL??? Men så himla B, att jag blev så jävla besviken, att jag bara gav det 30 min. Så jävla synd...... Har sett "Bad teacher". Ehh. Timberlake var med, men stört unlikable och störande i denna. Crush svalnar av. Typ kul ibland. typ. Nu ska jag se Battle: Los Angeles" ;OOOOOOOOO(!!!) Hoppas detta är en bra Jorden-går-under film. Jag behöver det. Så länge sedan sist??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0