Det här får vi aldrig, får vi aldrig tillbaka

 
Livet mellan kurser är nice. Hjärnan är liksom TOM på nödvändigheter. Varför ska man tänka? Waste of time, om du frågar mig. Fast sluta tänka kan man ju inte, så därför tänker man. På allt onödigt. Löve it.
 
 
Igår konstruerade jag och mina geografer (Ja, jag ser dem som mina ägodelar) en egen friluftsdag som inkluderade skridskor, grillning och pulka. När jag sedan kom hem. Trött i kroppen och varm om kinderna, kände jag mig på riktigt värd en liten stund i sängen, med scream 4. Jag tyckte den var bra. Den var som scream-filmerna ska vara, vilket jag uppskattade.
 
 
Idag kommer Emma! Vi ska se på Les Miserables! Jag ska försöka hinna städa(...) och boka tvättid (....) 
 
'
Sedan har jag funnit denna låt och nu har den krypt in under huden, in till hjärtat och till det där lilla hörnet endast svensk musik kan etsa sig fast. Varsegodaa:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0