God kväll

 
Idag har varit en sådan dag då man inser att den mängden alkohol jag valde att förtära igår kväll, ej var rätt mängd. Yes folk, idag har jag varit bakis, och vid nio-tidenishh så undrade jag om jag kommer komma levande ur detta. Det gjorde jag, VILKEN TUR HUH?! Feww, osv. Igår var det inflyttningsfest, och jag tror att man då naturligt släpper på tyglarna lite mer, bara för att man inte är på en public area lix. Jag var packad, och skitglad i alla fall. Jag har dock i efterhand fått höra att jag blev emotionell(???kommer inte ihåg..), men bara 4 a moment, så jag tror det var fine. Världen snurrade, och det var nice.
 
 
Från det, till något annat.
 
 
Linn har lämnat oss, för åre? Sälen? jag har frågat så många gånger, men kan bara inte lägga det på minnet. Hon är och åker skidor i alla fall. Filip, som är livets mest övertalsbara(är detta ett ord?) person, är ute ikväll igen. Så här sitter jag, själv, och skiter i New life. Dricker cola och äter ostbågar. Like the king I am. Tittar på Happy Endings. Så stört bra serie. Helt stört. Faktiskt. Se den.
 
 
Hmm, en ny termin har börjat! Geografi B. Innehåller 0 tentor. Nice. Ska dock börja med min B-uppsats. Vad ska jag skriva om???? Klarade förresten också min förra tenta. Supernice??
 
 
Geografi A = Check.
30hp = Check
En termin av tio = Check
 
 
Nu ska jag göra något annat, tjaadåå
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0