New Life, dag 3

 
Ja, vi är inne på dag tre, och nu, nu börjar jag känner sötsuget. Liksom det där suget efter att bara MÖLA i mig kakor, alternativt BADA i ett glas cola. Det som dock skiljer sig från andra gånger man försökt vara nyttig, så vill jag den här gången inte mata mina begär. På riktigt. Det enda jag får dåligt samvete för är frukosten. Idag åt jag havregrynsgröt till frukost. det är inte speciellt gott, men folk säger att det gör en mätt, plus att det är billigt. Jag kan dock inte äta det utan sylt. Jag behöver den matskeden med sylt i. Sedan äter jag vindruvor. Idag la jag dem i gröten. Det var madda fakking nice. Känns som att jag syndat, men i jämförelse med vad jag kan ha gjort, så är det  ändå ok. 
 
 
Sedan appen som jag och linn använder, varför är det så kul????? Pröva den. Shape up för oss Iphånare. Filip har dock en som är mycket bättre och INTE finns till iphånarna??? Noom tror jag den hette. Pröva den. Sommaren 2013 kommer vara sommaren då alla var så jävla freshha. (Nu fick jag redan lite ångest. Jag satte precis inget mål, OKEY?)
 
 
Nu ska jag kolla på ett nytt modern family avsnitt, plugga intensivt, och sedan till norrlandsgatan för lite umgänge.
 
 
Hej så länge kära, kära vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0