Sky madda fakking Ferreira

 
Jag är besatt av spotify. Känns som att min värld skulle falla samman om det plötsligt försvann ur mitt liv, för visst, VISST känns det som att spotify har ALLT. Men nej. det har dem inte. Det har mycket, men inte allt, och visst sitter det så extremt sjukt surt på tungan när en obsession man har INTE hittas på spottan. alltså, seriöst. En liten star crush jag haft ett tag är Sky Ferreria. Hon ser nerdrogad ut, visst, men hon är ju stört snygg?? OCH hon gör musik jag gillar. Liksom awesome, tycker jag. Därför ska jag dela med mig utav några godbitar, genom youtube..............................................................
 
 
urk..............................
 
 
Varsegoda:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0