26Juli2013


Ligger med mobilen guppande på bröstkorgen. Hjärtat slår och sätter den i rörelse. Jag ligger i sängen. Jag gör ingenting.


Känns som att bloggen dör, som att dess era har försvunnit, eller så har vi alla bara gått och blivit lata. Det är mycket som hänt sedan sist. Det är inte mycket kvar utav juli, men gosh vad långt det är tills jag åker till Uppsala. Det tär på mig att åka fram och tillbaka mellan boende. Jag vill bo hemma hos mig. Punkt slut. Plus att jag saknar Uppsala. Plus att jag saknar alla friends. Jobbet på ikea går bra. Man börjar liksom känna sig duktig. Jag är bra med kunderna, och hanterar bistrostressen med bravur, utan att skryta. Jag känner mig inte bara duktig, jag ÄR det. Fick lönen. De drog skatt.......... men får la tillbaka det förr eller senare. Vill spendera dem på resor. Nu känner jag för att madda fakking resa lite. Jag vill madda fakking LEVA lite. Resa och klichéig hitta lite mening. Förstå mig på livets vardag osv osv. Ba bli sådär äckligt lycklig, och ba no ångest. Ba carpa. Ba känna att livet är en gåva. Ba uppskatta det lilla. Ba FÖRSTÅ.

Nu ska jag kolla på django, och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0