Första juli


Hejsan vänner! När det går för långt mellan inläggen blir det svårt att komma på något vettigt att skriva, men vi träffas ju nu så ofta det går, så då får ni ju veta mycket också. Äschhh, allt jag har att säga kretsar la också kring Ikea, det är ju det enda jag gjort det senaste. Fett tråkigt för er att höra, så tänker inte ens gå in på det


Men jag jobbar och sliter i alla fall, och har inte tid till att tänka på så mycket annat. Skönt i guess, och plus, det är JULI redan???!? Vad hände? Crazy??? Men nu har mina intensiva jobbdagar tagit slut (jobbade 52timmar första veckan??) och börjar nu med ett lösare schema, vilket innebär tid till annat. Skön....T.


Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva. Ska sova nu. Chaachaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0