Har ingen rubrik


Ni vet när man bara känner frustration? När livet känns stört långt och inte alls brett? Så har jag känt idag. Hur jag klarar massor, är bra, och kommer ha ett bra liv, men bara inte har det jag behöver. Det är irriterande, och en promenad brukar bota det, men det gör det inte alltid. Ibland fortsätter man känna sig tom och FEL. För det är jag: FEL. Jag orkar inte med hur livet serveras ibland.


Sedan så försöker jag get through my lillebror. Dramaqueena mindre, för det är inte bra alls för någon. The tidigare u can start, the better, för livet måste ses ur de sunda glasögonen, ibland. Fett jobbigt, och orkar inte ens börja med hur stört det är, men bättre tidigare än senare. Jag kan bara inte förklara det, so just get it


Längtar för mycket till fredag. Oh. My. God.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0