Jul. 27, 2013


Idag fick jag ett raseriutbrott. Ett sådant jag liksom kunde få för ett och ett halvt år sedan. Varför jag var arg berodde på många saker, lets not get in to it.. I alla fall, nu är jag inte lika arg, utan mest trött. Vill sova. So I will. Imorgon kommer jag tjäna 1800kr. Det är det som just nu motiverar mig till att jobba, för även om jobbet är hanterbart, så är det typ fem miljoner andra saker jag hellre skulle göra, typ: lära mig att sy like 4 real, läsa klart brott och straff, se klart games of thrones, gråta till les miserables, sätta upp tavlor i min korris, fika på strandis, supa mig stupfull på fest, umgås med farmor, sova(inte för att jag måste, utan för att jag madda fakking vill), resa till Island, resa till Mongoliet, resa till Antarktis, resa till Svalbard, resa till Madagaskar, resa till Ungern, resa till nya Zeeland. MAJ GAD. #livet...... Ska lägga mig och dream away, för det är det som är värt med livet. Att man alltid kan live a lie åtta timmar per dygn, och låtsas en hel jävla massa. #intebitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0