Möndäg

 
Det här med rubriker, det är ju inte ens kul? HUR kommer man på fyndiga? Går ej.
 
 
Idag vaknade jag utav att Samuel stiger in i hans (mitt när jag är här, STYR MED IRON FIST) rum och infromerar mig om att han vill spela datorn. Jag ger ett vänligt grymtande som svar och förtydligar att NEJ, inte ok. Går upp och tänker springa lite springband. Springer 8 km (!!!!!) har aldrig sprungt längre än 5 sammanhängade km. Fett nöjd med mitt liv och jag är bäst. Går upp och äter rullmacka innehållande kokt ägg, champisar, gurka och paprika. Fett gott. Avrundade med kaffe och juice. Får sedan mitt jobbschema. Jobbar ganska mycket? fick ihop det till i alla fall nästan 200 timmar denna sommar. Känns mer än ok. Har 1 och en halv vecka ledig i juli, aka fallens dagar. Jobbar inte midsommar. Jobbar nästan inte under WOW, men borde gå att byta av en dag osv. Jobbar i restaurang och bistro. Hoppas jag lär mig snabbt och trivs osv. Sedan kommer Celis kompis inrullande med ett skrapat knä, har därmed fått vara sköterska och allt det därtill, tex. lugnande stöd. Fett nöjd över min prestation.
 
 
Nu ska jag duscha, inhandla till veggo och veganska köttbullar (bönbullar), feelin like Im walking on clouds today. Livet är en gåva, och ska ta vara på den som om den vore min sista. Säh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0