Still in Trollis

 
Livet i Trollis fortsätter. Umgås väldigt mycket med familj. Spelat spel, badat på vattenpalatset i vbg, men framför allt så har jag grejat med b-uppsatsen. Den tar upp sjukt mycket tankeverksamhet, och även fast jag inte fysiskt får  resultat i form utav ord, så når jag stora framsteg inne i huvudet. Strukturerar upp detta bra, vilket är det absolut fundamentala för mitt arbetande, always. Jag måste som sagt SE DET, innan jag kan göra det. A disease I have.
 
 
Sedan är det ju friidrots-em innomhus, KUL. Trivs med det i bakgrunden när jag sitter och gör annat. Höjdhoppskval för damer. EXCITING. Vi har så många duktiga nu?? Får vi tre brudar i final?? HÅLL TUMMARNA.
 
 
Sedan har jag tränat, wait for it, två gånger på tre dagar. sjukt???????? Visserligen äter jag som en häst, men ändå? Framgång, definitivt. Har dock så störd träningsvärk i mina vrister. Not cool.
 
 
Köpte en bok till uppsatsen idag. 280kr. köpte en väska och lite kläder. 900kr. Tror jag att jag har pengar? För det har jag ju inte. 
 
 
Ansökte om 50 olika rum i flogsta. Kansche hamnar jag där första maj? Från ghettot till the paradise of trash. Hoppas på att kanske får något. Hoppas på pentry, HÅLL TUMMARNA. Skulle nog underlätta mitt liv (även fast it breaks my heart to leave kollektivet. Vi har det ju så bra)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0