tja

 
Har nu, på riktigt, suttit inloggad här i 20 min med avsikten att skriva någonting. Tillslut insåg jag att jag inte vet vad jag ska skriva. Kanske att Linn och Filip flyttat idag, och jag har hjälpt. Kanske att Josefin precis varit här för att bara bekvämt umgås lite. Kanske att jag kollar just nu på väldigt mycket film. Kanske att jag verkligen vill tipsa och vill att ni ser The hours. Inte livets bästa bästa film, men en film med ett budskap som jag kunde relatera till. Den belyser någonting som är värt att belysa. Ja, jag har kollat väldigt mycket film det senaste. Jag behöver stimulera av mig, osv
 
 
Nej men slutar nog här. Nu vet ni i alla fall att jag är vid liv osv osv osv etc osv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0