Fullbokad kille

 
heeeeeeejsan friendZZ all around
 
 
Ja, min praktik fortsätter och jag blir bekvämare och bekvämare för varje dag, vilket är en skön känsla. Imorgon har jag dock två lektioner. Den ena om klimat, som är lektion tre i geografin för c-klassen, den efter är om människans försörjning som är lektion två för b-klassen. My head is spinning. Måste hålla koll på vad jag sagt till de ena och de andra för att inte glömma viktiga saker som de liksom måste veta. omg. Så mycket detaljer, och så mycket tydlighet jag många geeeee. Men det löser sig alltid. Man ska som lärare inte överanalysera för mycket. En sak jag lärt mig. 
 
 
Medans praktiken fortsätter, så fortsätter ju också livet utanför. Idag har jag varit hemifrån mellan åtta på mörrah till tio på kvällah. Först praktik, och sedan kvällskurs. Sedan transportsträckorna där emellan. Igår var en liknande dag där skillnaden var att jag på kvällah istället hade generalmöte mellan sju och elva. November is ba killing me. Tur att jag hanterar allt väldigt bra. Tur att jag tycker det är kul ändå typ lite. Plus att vi på lördag ska ha lokalfest med mustascher. We all know how fun that is. Så är sönderpeppad till det. Ska dricka öl och white russian. Cant go wrong.
 
 
Nu ska jag kolla tv, ta mig lite cola i vinglas, och sedan dö i sängen, så....
 
 
HEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0