Lördagsglansen

 
Är nu på toa och bajsar. Yes. Låt oss bara vara ärliga och tydliga direkt. Mitt internet på telefonen är slut för månaden (SKÖNT ATT DET ÄR NY MÅNAD IMORGON) och kunde inte lämna internet såpass länge som ett toalettbesök kan innebära. Sad life
 
 
Så, igår spexade vi. Efter två halsade självförtroendeöl tågade vårt luciatåg in till stämningsmusik. Jag var ofc Lucia henself. Med en ljusslinga från ikea i håret, ett smutsligt lakan som klänning, och en jäger-skarf som band runt magen. Sedan brast låten ut i ett housebeat, och vi fick dansa. Det fick igång alla. Vad lite house kan göra? Sedan läste vi en dikt, och fick applåder. Det var nice. Sedan dansade vi ut medans de skriker "oh ah general", typ livets mest niceigaste feeling. Efter det vart det 04-släpp på norrlandzz och det var hur kul som helst, men idag är jag typ skakig. Alltså kan inte hålla i en för full kopp?? Så mycket alkohol. Tackar och bockar för att jag inte mår sämre
 
 
Snart så kommer Erik upp på rummeh för kaffeh, sedan ska vi rulla till martin och filip och äta gröt. De ska kolla på fotboll. Jag kommer nog spela national flags på mobilen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0