Moln, csn och vin

 

Sitter och skriver en uppgift i meteorologin, och natrually så blir det då att jag hamnar på bloggen. Uppgiften hade nog varit rolig, om jag hade börjat i tid, vilket jag inte gjort. Skulle gjort lite under praktiken, men who am I kidding. Praktiken tog tillräckligt med energi. Så för att peppa mig själv så har jag tänt alla ljus i min egenskapade lilla arrangemang. Utav gamla vin/spritflaskor, och andra diverse things har jag lyckats få lite julmys ändå. Sedan tog jag ett glas vin.

 

 

Idag kom csn vilket såklart innebär att man väljer att handla massa. Har idag köpt mat för 350kr, som innebar att jag skippade introföreläsningen och drog med Josefina till stenhagen, och Ica Maxi. Promenaden hem, som innebar att man fick släpa hem all den jävla mat man köpt, var inte lika trevlig som promenaden dit. But I lived. Sedan har jag också köpt touchpennor, ståltråd, öl och vin, och lite donkenmat. Och en kaffe på blåsenhus, men den är ju så standard att det typ inte borde räknas.

 

 

Och nu sitter jag alltså här. Vill inte skriva, men den ska ju in på onsdag. URK. Imorgon ska vi på Snerkes, och jag är förvånansvärt pepp på det?  Fille kanske fixar in oss på listan. KontakteR. Hoppas det blir riktigt kul i alla fall. I NEED THAT.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0