Nervöz.

 

Sitter på mitt rum och är lite jättenervös för imorgon. Imorgon kväll ska vi nämligen ha spex på en lärarsittning, vi nya generaler, och visst har min scenskräck omt och mycket försvunnit, men det här med att läsa upp fast text som man liksom inte har något utrymme att spinna på, det, det gör mig NERVÖS. Jag tänker INTE vara den generalen som ba hakar sig på orden?? Så övar. Och övar. Vilket gör mig nervös………… Har också tvingat alla jag känner som ska dit att hurra/applådera/skratta/busvissla vad som än händer. Tur att alkohol finns i dessa lägen. De kommer ha haft två solida timmar att bygga på sin promillehalt, och jag, jag kommer få släppa på the tensions genom en, två, tre, fyra etc öl. Åh, men det kommer gå bra, och det kommer bli bra. Hur fel kan det bli liksom?

 

 

Just nu är jag dock fett rastlös. Vill bara att det ska vara imorgon nu. Först lite julbord på Ikea, sedan spex, sedan 04-släpp. Hoppas det blir en bra kväll.

 

 

Nu ska jag öva lite mer (……) sedan komma på något vettigt att göra with ma life 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0