En regnig måndag

 
God eftermiddag
 
 
Ligger i sängen och kollar på Harry P, vilket jag gjort de senaste dagarna. Är nu inne på åttonde filmen. Tycker nog om de senare bäst, och typ tredje. Idag började jag kvart över åtta (PAIN) med ett seminarium jag inte läst ett ord till, men som alltid till seminarium på blåsenhus, kan man ta sig igenom dem ändå. Är så stört oambitiös i skolan. Borde skärpa mig. Helgen har vart nice, väldigt mycket umgäng med olika människor så att man fått som sig en mänsklig kick. Tittade idol i fredags, vart på 04-släpp på norrlands, och ätit thaimat och tjötat. Fick också igår veta att jag blvit vald till general till de nästkommande två lärarinsparkarna. SÅ GLAD JAG BLEV. Kände mig så stört utvald, och bekräftad. Ni vet hur skönt det är med bekräftelse, och denna var bara så stört massiv. Jag känner mig duktig och omtyckt. 
 
 
Nu borde jag skriva i ordning lite till min redovisning som min grupp ska öva på imorgon. Jag borde verkligen det, eller i alla fall börja med den individuella uppgiften. Eller kolla över lite vfu grejer. Ba skaffa lite koll. Men jag orkar inte. Kollar nog lite mer på Harry P istället, och skjuter på det en dag till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0