Inte morgonpigg

 
Sitter nu i Trollis, var för 45 min sedan i Uddevalla. Stoppade nästan ner handen i kokande vatten för att plocka upp (??) ett utav äggen jag kokade. Jag är med andra ord trött, men ska nu börja med min läslogg som ska vara klar idag. Har läst en tredjedel av boken. Skönt. Kommer in på studentportalen, den har nu driftavbrott. Kan inte fråga andra kursare om att få se uppgiften än. Its way 2 early. Så skriver i bloggen. Vet ju typ hur uppgiften ska vara. Får brainstorma lite. Oh. Orkar inte med uppgiften. Kunde det inte bara ha varit att vi skulle läsa boken, och sedan diskutera på seminariet vi har på fredag. Ingen uppgift emellan. åh. 
 
 
Idag ska jag träffa farmor och mina kusiner. Skulle ha med mig presenter, men har varken pengar eller haft tiden. Att komma hem må vara kul, men också ett jobb som innebär att man ska hinna se allt och alla. När man åker hem borde man vara hemma fler än bara några dagar. Minst en vecka liksom. Tågbiljetter är också så jävla (!!!!!!!!!!!!!) dyrt. Är en dålig kusin. Hoppas ma hugs ba betalar dem nog. Kanske borde ta med mig något bakat? Vi får se.
 
 
Känner att jag förmodligen borde dricka en kopp kaffe. Är ej människa innan den koppen. Vi höres folk. Det är ju fan inte långt kvar tills jag kommer till Lund?? Typ en vecka?? sjuukt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0